PoyrazEcrin 1. Soru) 2 aylık bebek dis çıkarmaz.ama benim oğlumda 2 aylıkken öyleydi sürekli eli ağzında salya akıyordu ve 5 aylıkken alt disler çıktı sizinde büyük ihtimal erken çıkarır 5 aylıkken falan
2.sorun ) hiç bi bilgim yok bebeğim de hiç gaz sorunu yaşamadım gazini bile çıkarmadım hiç mama ile beslenmesine rağmen hiç rahatsız da olmadı 🤷♀️ama tabi sizin bebeği bilemem
- Sorun) yastık şuan 8 aylık ve hala yastıksız uyuyor sadece gün içinde oturma odasına getiriyorum başının altına bi yastık koyuyorum
4 Sorun) bisi soylim mi bebeğimi ilk doğduğu günden beri hiç kaldırmadim açsa kendi kalkar dedim herkes daha küçük sarılık olur falan dinlemedim kalkmadım hiç çok şükür bisi de olmadı bebek aç oldumu uyumaz zaten bırak uyusun uykusunu bölme acıkınca kalkar ki mama çok tok tutuyor
Kız kendimi sınavda hissettim soru 1 soru 2 🤣🤣🤣🤣