Merhaba arkadaşlar 4 aylık Oğluma yaklaşık 2 ay önce mukuslu kaka şikayeti ile gittiğimiz doktorda alerji olabilir denilmişti, ancak başka bir şikayetiniz yoktu, döküntü, gaz problemi, kan VS. Yaşamadık hiç. Testler hep negatif çıktı. Sadece biraz sulu ve hafif mukuslu kaka şikayetimizdi (sadece anne sütü alıyor) 2 hafta önce aptamil mamaya başladık, (değiştirdiğini yeni doktorunuzun tavsiyesi ile) normal aptamil e. Sorum şu alerji olsaydı illa ki tepki verirdi normal mama sanırım değil mi,