Derinn16 Kızlar kızım çok öksürüyo bronşit başlangıcı dedi dr😢 ama asla ne yaptıysam buhar veremiyorum uykudayken nebulizatör versem bi problem oluyomu kullanan varmı?
Bsrcnar06 Derinn16 Dr. Uyurkende verebilirsiniz sadece suda içirmelisiniz sonrasında boğaz kuruluğu yaptığı için rahatsz olmasın dedi birde yatarak değilde kafası yüksekte biraz oturur pozisyonda kucağınızda verrseniz daha iyi olur demişti ama yinede siz bilirsiniz sorada bilirsiniz.
Gny18 Derinn16 4 ay 11 günlük ikizlerime uyku zamanlarında buhar veriyorum. Ama yatarak değilde oturur pozisyonda. Sonrasında besliyorum boğaz kurulukları olmaması için.
egm Derinn16 öksürük nedeni ile daha bu akşam bizde verdik artık büyüdüğü için yapmayı kabul ediyor 3.5 yaşında. Ama küçükken asla kabul etmiyor çok ağlıyordu doktor bırak ağlasın hatta ağladığı daha iyi daha iyi ilacı çeker içine demişti. Yani ağlasa sa vermeye çalışın ağzına tutun uzaktan da olsa ne gitti kâr biliyorum zor ama. Geçmiş olsun
Ali_kerem23 Uykuda verilmemesini tavsiye ederim benimki 4 aylık son 3.4 gündür kullandım bebisimde almak istemiyordu ya ayakta ya elimde oyuncakla oyalayıp bi şekilde verdim uyku hali biraz tehlikeli bence yinede siz bilirsiniz ama🌸