KubraaAaaaa Bebeğim kolik bi bebek olduğu için ne yazıkki sallamak durumunda kalmıştım 😔 Şuan da 7 aylığız ayakta sallanmak istiyor sürekli bıraksam uyanıyor yerini değiştirsem yine uyanıyor 😔 ciddi bir uyku problemimiz var. Sallanmayı nasıl bıraktırabilirim ?
Fatosveaselbebek KubraaAaaaa besigi varsa besigine koyun biberon veriyorsaniz verin pispis sesi acabilirsiniz sakinlesmesi icin sizde yamima samdalye koyup yaninda durabilirsiniz aglarsa yatirip sirtina pispis yapabilirsiniz
caglanurcagla KubraaAaaaa 2 yasında ve hala sallıyorum ben bıraktıramadım geç olmadan bıraktırabilirseniz iyi olur çok sıkıntı yaşamaya başladım artık 😢
KubraaAaaaa Zesa17 Kesinlikle çok zor 🤦🏼♀️ Bazen öyle oluyor ki sırf uyanmasın diye bende ayağımdayken uyuyorum 😔
Fatosveaselbebek Zesa17 bebisi yaninixa yalip kitap okuyabilirsini kitap bitikten snr haydi simdi uyku saati diyebilirsiniz bi opucuk snr uyur benim kizimda zorlu bi cocuktr bu sekilde yaptim bende yanina yattim bı bucuk yasindaydi kitap okudum masal anlattim oyle uyudu snr yatağın da yatirip ona guven sagladim
KubraaAaaaa Fatosveaselbebek beşiği sallanıyor koyuyorum pişpiş yapıyorum beşiği sallıyorum direk açıyor gözleri ağlamaya başlıyor ne yapacağımı şaşırdım artık 🤦🏼♀️ uyku eğitimine başlasam nerden başlayacağım onu da bilmiyorum 😔
Fatosveaselbebek KubraaAaaaa uyku egitimde de banyo yaptiriyorsunuz snr besigine yatirip yanimda sandalyede otuun ağlayınca kucaginixa alin sakinlestirip tekraar yatirin ama sallamayin ya kucaga alin yada sirtina pis pis yapin zor bi surec agladikca sakinlestirin sizin ki tam egtim alma zamanı tabi her ben soyle uyku egitimi verdim diyene inanmyin Oncelikle tek bırakmayın bebisi korkmasin size iyice baglanip uyumaz hep yanında olun agladikca destek verin
KubraaAaaaa Fatosveaselbebek Uyku konusunda çok inatçı bir bebek onu aşmamız lazım diye düşünüyorum ama bilmiyorum
KubraaAaaaa Fatosveaselbebek Bu söylediğinizi deneyeceğim bi yerde daha okumuştum bunu. İnşallah başarabilirim. Saatte bir uyanması var bide oda o zaman düzene girer mi acaba
Fatosveaselbebek KubraaAaaaa aciktigi icin mi uyaniyor acaba o uyanma sebebine bakmak lazim bide lavanta kesesi koyun yastigin altina o da huzurlu uyku yapiyor
gzdevrlsrn KubraaAaaaa Bebeğinizi yatağına koyduğunuzda ağlarsa kucağınıza alıp sakinleşmesini bekleyin. Biraz bekledikten sonra hala ağlıyorsa bile tekrar yatağına bırakın. Eğer hala ağlıyorsa kucağınıza alıp yeniden sakinleşmesini sağlayabilirsiniz. Yavaş ve küçük ilerlemelerle yol almak için bunu birkaç kez denemek zorunda kalabilirsiniz. Bu şekilde zamanla bebeğiniz kendi kendine sakinleşme ve hatta uyuma becerisi kazanacak. Kızım 18 aylık hala kayıtlıdır ben 6 aylıkken yaptım bizde işe yaradı
KubraaAaaaa Fatosveaselbebek Doktorumuz emerek uyuduğu için her uyku döngüsünde emmek istiyor o yüzden uyanıyor dedi yani tamamen emme alışkanlığındanmış
dunyaharikasi KubraaAaaaa bırakmıyor ne yazık ki önce ayakta, sonra hamak aldım rahat ettim uzun boyu olduğu için sığmıyoruz şimdide yatış şekli olan salıncak aldım 11 aylığız