42 günlük olan bebeğim kolik malesef. Sürekli huzursuz ve sürekli meme istiyor. Doktor çok sık emzirme daha çok gazı olur dedi ama meme istediğinde eğer vermezsem sakinleşmiyor. Bazen o kadar çok emiyorki hazımsızlıktan kusuyor zaten. Hatta bu sebepten göğüslerim dolmuyor. Çünkü fırsat vermiyor. Bu sefer süt gelmiyor diye sinirleniyor. Öyle bir kısır döngü:(
Kolik bebek anneleri sizinde bebekleriniz sürekli emmek istiyormu?