Merhaba anneler, oğlum 4 aylık. Geçen gün çişi kokuyor gibi geldi ve doktordan test yapmasını istedim. Malesef korktuğum gibi de oldu. İdrar kültüründe mikrop çıktı ve 7 gün antibiyotik kullanmak zorundayız 🥺 böyle bir şey yaşayan var mı? Tekrarlanmaması için ne yapabilirim ?