sihirbakani Oğlum 4 buçuk aylık oldu hala adet görmedim.Bir yandan çok güzel lakin bir yandan doğal döngüme dönmek istiyorum.Hep.aklimda hamile kalsam hiç haberim olmaz düşüncesi dolanıyor.Ne yapabilirim bunun için doktora gitmeli miyim?