Karpuzlu_lolipop 12-12-34-76 bı de duphalac içiyorum dışkı yumuşatıyor yine rahat çıkınca acısı az oluyor acıya bağışıklık kazandım yemin ederim 😂
12-12-34-76 Karpuzlu_lolipop Allah bağışlasın neyse onlar iyi olsun da biz dayanmaya çalışırız bir şekilde
Karpuzlu_lolipop 12-12-34-76 amin sizede . Ağrıdan acıdan bebeğimi emziremiyorum bakamıyorum ağrı geçene kadar eşim bakıyor oturup çocukla ilgilenemiyorum
12-12-34-76 Karpuzlu_lolipop benim bebeğim kolik benden başkasında durmuyor ağlaya ağlaya bakıyorum resmen 😀
12-12-34-76 Zeynep_Arya_ doktor kabızlık için şurup verdi kantaron alayım yarın inşallah azaltır ağrısını
Zeynep_Arya_ 12-12-34-76 ben Dr hiç gitmedim ama evde hama zinc diye krem vardı sıcak suya oturum bu kremi kullandım kantoron yağı kullandım ve kayısıdan meyve suyu yaptım içtim kısa zamanda toparladım ama çok kötü biseydi gerçekten Allah bir daha yaşatmasın hayatımda ilkez yaşadim bütün hayatini etkiliyor insanın
12-12-34-76 Zeynep_Arya_ Amin inşallah bizimki de en kısa zamanda geçer gerçekten psikolojim bozuldu hiç geçmeyecek gibi hissediyorum
Tubaalprsln 12-12-34-76 Allah yardımcın olsun canım bende de oluyo arada su az içtiğim yememe dikkat etmediğim zamanlar anestol ve proctolog krem var onu düzenli kullanınca iyi geliyo özellikle geceleri ikisini üst üste sürüyorum iyi geliyo bana sende dene istersen
Tubaalprsln 12-12-34-76 Evlenmeden önce kullanıyodum etkisini biliyodum ondan aldım eczacılar kullanabilirsin dedi istersen sende bi sor ne olur ne olmaz diye
Deniz3520 12-12-34-76 Bende var çatlak bir de bu ara inanılmaz kaşınıyor deli gibi yaşayan var mı ya anestol hiç etki etmiyor kaşıntıya sürekli yıka ama hep kötü koku sizde oluyor mu ya bunlar 😭
Zeynep_Arya_ 12-12-34-76 emziriyorsan açlık otunu kullanmak iyi gelmeyebilir ama bak ona dikkat et ama olur mu 👍 ki iyice araştır lütfen 🙏
Emmosch Bende de olmuştu,dayanabileceğim sıcaklıkta su koyup leğene oturuyordum yarım saat falan,kalkınca da sarı kantoron sürüyordum,öyle öyle geçti
Burcusenkoc 12-12-34-76 benim de var ara ara tekrarlıyor proctolog krem kullanıyordum biraz geçiriyordu Burda birinde gördüm göğüs için aldığımız lansinoh kremi sürmüş çok güzel yumuşatmış ve iui gelmiş bende sürdüm bir kaç kez gerçekten ağrıyı acıyı en aza indiriyor geçiriyor deneyin eğer elinizde varsa
Mecbure12 12-12-34-76 benim oldu hatta meme gibi bişey çıktı doktora gittim protoloc krem yazdı çok şükür ondan sonra geçti çok kötü bişey geçmiş olsun doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz