mrmlkkk İkizlerim 35+3 doğumlu suan 3 ay 28 günlükler, özellikle kızım yüzüstü yatırınca boynunu hiç kaldırmıyor sağa ya da sola yatırıyor kucaktayken boynunu asagı bırakıyor çok endişe ediyorum norolojiye götürmeli miyim :(((
Eymen14 mrmlkkk Çocuk doktoruna kontrole gitmiyor musunuz muayene ederken söyleyin zaten nörolojiye direk gidemiyorsunuz doktorun yeşil alan açması gerekiyor
Tubasahra mrmlkkk Evet bi götürün birsey yoksa bile içiniz rahat eder.Devlete gidicekseniz çocuk doktoru yesil alan aciyor.Ozele direk cocuk norolojisine randevu alabilirsiniz.
Gny18 mrmlkkk benimde ikizlerim 35+1 doğdular tam 2 aylıkken yüz üstü uzandırdığım zaman kafalarını dik tutuyorlardı. Endişe etmeyin korkmayın ama her ihtimale karşı bi doktora götürün. Peki sağlık ocağında falan rutin kontrol olmuyorlar mı aile hekimi baktı mı hiç?