Huma_kus34 sütü kaynatıp oda ısısına gelince buzdolabına kaldırıyorum bir gece bekliyor dolapta.Ertesi gün sütü buzdolaptan alıp ılıtıyorum.Evim sıcak olduğu için çok ısıtmıyorum parmağımı ısıran ama yakmayan bir sıcaklık.Sonra mayalayıp iyice karıştırıp, güzelce sarmalayıp 5 6 saat bekletiyorum.Eğer ortamda sıcaksa dışarıda bekleyen süt ekşiyor ve gereğinden fazla sulanıyor bence.Kapağı açık bir şekilde buzdolabına alıyorum bir gecede öyle bekliyor.Gayette güzel oluyor