asli-tlk benim içinde zordu, gece beslenmesini kesen her anne için zor bebek içinde öyle çünkü rutini bozuluyor, bi bağımlılıktan kurtulmaya çalışıyor. Maalesef biraz sabır ve kararlılık gerektiriyor olmayacak bir şey yok 🙂 ben ilk gece 1.5tan 5e kadar oturdum oğlumla uyumadı bende daha çok sinirlendiği için uyutmaya çalışmadım elbet pes edecek diye bekledim. 2. Gün daha az direndi benim kararlı olduğumu anladı çünkü. 10 gün olacak artık iyiden iyiye kendi kendine dalmayı öğrendi uyku eğitimi de vermiş gibi bi şey oldum. Deliksiz 6 7 saat uyuyacağımı söylese biri yok ya benim oğlum hayatta uyumaz öyle derdim