Merhaba kızlar bebeğim 4.ayini bitirdi doğduğundan beri süt sağarak besliyorum memeyi tutmadı, 4 aydır gecem gündüzüme karıştı gece gündüz süt sağ besle tekrar süt sağ bebeği uyut hemen süt sağ böyle geçiyor zamanım özellikle geceleri çok zor oluyor bebeğimi besleme Faslı onu uyutup sonra süt sağma Faslı 15er dk dan yarım saat,uyku kalmıyor zaten her bebeğim uyandığında bu süreç yaklaşık en az bir saatimi alıyor ben tam yatıyorum bir iki saat sonra bebeğim tekrar kalkıyor,süt sagmaktan yoruldum siz nasıl yapıyorsunuz bu süreçte,uykusu ne zaman düzene girecek kaçıncı aydan sonra uykuları uzamaya başlıyor?iyi biseyler duymaya çok ihtiyacım var eşim çocuk doğduğundan beri bir gece bile kalkıp bu gece de ben besleyeyim demedi,her şeyi kendim yapmaya çalışıyorum.memeyi emse karnını doyurup ben de yatacağım ama emmedigi için onu besleme sonra süt sağma derken uyku yok bana,bebeğimi emzirebilmem için göğüs ucu ameliyatı olmam gerekiyormuş doktor öyle söylemişti başlarda emzirmeye çalışıyordum emziremedigim için de mastit oldum apselesmeye doğru gidiyordu sürekli süt sağarak hafifledi