Sevgili anneler yardımınıza ihtiyacım var , 10 aylık bi oğlum var çok uzun zamandır yani doğdu doğalı zaten çok düzenli ve kesintisiz gece uykuları hiç olmadı ama özellikle 4 aydır gece uykularında ağlayarak uyanma , gözler kapalı bi şekilde ağlama hemen her saat başı belki 2 saatte bi asla fazla değil , uyandırmak in çok çaba sarfediyoruz yani hastalık değil diş değil hiç bi çözüm bulamadık yaşayan oldumu olduysa nasıl düzeldi lütfen çözüm önerisi olan varsa yazabilir mi .