Merhabalar ! Ben hamileyken çok çektim alerjik astımım var doktor doktor gezdim 🙁sonuç alamadım ilaç yazdılar ilaçlar etki vermedi sonunda Prof Doktoro gittim gobegin buyudukçe cigerine sıklaşacak ondan dedi yani ilaç içsen bile fayda ermez . Dogum yaptıgım gunden başlap kendi kendine geçti .