Nergisssss kızımın doktoruna yürüteci sorduğum zaman bana dediğini paylaşıyorum: “yürüteç asla tavsiye etmiyorum, hatta bebeğiniz erkek olsaydı size daha ciddi tepki gösterirdim, zıpzıp için de en az 8 aylık olmasını bekleyin, bacak kasları biraz güçlenmiş olsun, o aydan sonra onu kullanabilirsiniz” demişti.