fatma_07 bebeğim 2 ay 18 günlük 4,5 gündür aynı saatte karın ağrısı giriyor sizce gaz sancısı mı yoksa hastaneye götürmem gerekir mi 3,4 saat sürüyor bu sancı sonra tekrar normale dönüyor
Monimommm fatma_07 kolik bir bebek olabilir usuttugunu düşünüyorsanız ayaklarının altına sıcak su torbası koyabilir siniz oğlum sobalı evde Aralık ayında doğdu ben öyle yapıyordum