Bayanlar 17 gün önce sezeryan ile doğum yaptım,ilk çocuğumda ilk regl’imi 4 ay sonra olmuştum fakat ikinci doğumumda çok erken oldu. Doğum yapalı 17 gün oldu, çok şiddetli olmamakla beraber bugün kanamam oldu. Sanırım regl kanaması çünkü lohusa kanaması değil 2-3 gün hafif lekelenme ile geçti lohusa kanamam. Bu kadar erken olması normal mi aranızda böyle erken regl olan var mı?