suleymanege Az önce acilden geldim boğazım iltihaplanma dr augmantin 1000 mg antibiyotik verdi birsey olmaz dedi prospektusunde ishal ve mantar yapabileceği yazıyor kullanan oldu mu yan etkisi var mıydı
Fundasu suleymanege ben hem emzirme döneminde hemde gebelik döneminde kullandım hiç bir sorunla karşılaşmadım. Doktoruna danış istersen.
Minica_Eylul suleymanege 2 kutu birden bitirdim gecen ay kullanabiliyorsunuz bir sıkıntı olmadı.. içerik uygun..
kayraninannesiiii suleymanege ya ben de 1000 lik amoklavin kullandım ama doktor kullanacaksan emzirme ha yok iyi olurum diyorsan ilacı kullanma emzir dedi üç dört gün çocuğumu emziremedim. E madem augmentin kullanılıyordu niye vermedin be adam. 🤦🏻♀️
Sesss_s suleymanege bende dişim için kullanıyorum . Emziriyorumda diş doktor bir sorun olmaz ama istersen ilk sütü sagıp dök sonra gelene sütü ver dedi . Ama ben direk emziyorum gebeykende kullandım . Kendi doktorumda sorun yok gönül rahatlıgıyla emzir dedi
Tuchee suleymanege suleymanege kuzum ben de disimdeki iltihaptan dolayı kullanıyorum emzirmemen lazm daha sağlıklk bebek için doktor emzirmeyi önermiyor 3-4 saat
Mecbure12 suleymanege bende çok kullandım doğumdan sonra bı sıkıntı olmadı şükür doktorunuz verdiyse gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz
anestod suleymanege bu grup antibiyotikler emzirikende gebelikte de kullanılabilir. Hatta bebeklere de bu grup antibiyotik verilir. Rahat rahat kullanabilirsiniz. Teyit etmek için antibiyotik ismini internete yazıp hangi grup olduğuna bakın. İçiniz rahatlar.