Herkese merhaba 3ay 2 günlük bebeğim var erkek yenidoğduğunda cok fazla gazımız vardı gece gündüz uyumaz ağlardı tabiki azaldı ancak bebeğim sürekli huzursuz kucaktan bıraktığımız an ağlıyor yatarak cok az oyalayabiliyoruz kucakdaykende gezdirilmek istiyor doktora götürdüğümüzee genel muayenesinde sorun olmadığı söyleniyor karnı hala hareketli deniyor kusmasıda cok fazla bazen dayanamıyorum ağlamasına farklı bir sorunu var diye korkuyorum sizce durum nedir varmı bu aylarda olup aynı şekilde olan