Ferdimom 1 haftada öğrendi. Sabahları zaten kuru kalkıyordu beni başlamaya iten ilk sinyal bu oldu, lazimlik aldım ilk gün paketi açtık bebeğini çiş yaptırdık oyun oynadık o gün bezini çıkardım bidaha da takmadım gece dahil ilk 2 gün sürekli kaçırdı 3. Gün tutmaya başladı. İlk zamanlar lazımlıkta oturmasını sağladım sık sık orda oyun oynadık kitap okuduk hatta bı ara telefon bile verdim dursun diye 1 2 kere yapınca anladı zaten. Karnın ağrır yapmazsan dediğim için çişi geldiğinde “karnı karnı” dedi uzun bi süre 🤭
Kızlar daha kolay ve çabuk öğreniyor, yani çevremde öyle en azından