Ikierkekannesi Hanımlar bebeklerinize ek gidaya gectikten ne kadar zaman sonra kendi yedirdiklerinizden vermeye basladınız🥰
Yalin Ikierkekannesi Neredeyse 1 ay oldu geçeli vermedim. Doğrusu vermeyi de düşünmüyorum bazı gıdalar dışında. Tuz ve şekerle ne kadar geç tanışırsa o kadar iyi😉
Baynimir Ikierkekannesi 10.ayda sofra yemeklerine başladı. Ek gıda reddi olan bebek olduğu için erken geçtik ama yiyen bebek olsaydı daha geç başlayabilirdim tuzlu, salçalı yemeklere.