Kevsererturkkk Merhaba kızlar Bursa’da 1 yaş için çekim yaptırıp memnun kaldığınız yerler var mı konseptleri ve fiyatları nasıl 🥰❤️😻
Xsedapolat1 Kevsererturkkk canım ben İzmit’te yaptırdım çok uygun ama Bursa şubeleri de var vienbabybursa bakabilirsin
Cemile17 Kevsererturkkk merhabalar :) burcudurmazphotograhpy biz orada çekimi yapmıştık şuanki fiyatı sanırım 900 tl albüm şeklinde biz gayet memnun kalmıştık kendisinden ve bebeğim hiç duymamasına rağmen baya uğraştı çaba gösterdi sağolsın ona rağmen bile o kadar iyi fotoğraflar çıktı ki 🥰