2melekkannesi bebeğimde değil ama bizzat kendim yaşadım. Yürümeye başlayınca farketmişler ne yazık ki. Ama ufakken bezle tedavi edilenler var çevremde, hiç bir sorunları yok. Keşke benim de röntgen alınsaydı ufakken. Hiç endişe etmeyin, daha kemikleri kaynaşmadı, tedavisi var. İyi bir doktor bulun mutlaka