Kızlar kızım 23 aylık son bi kaç aydır saçları dökülüyor yastığından falan saçlarını alıyorum yani resmen sacı seyrekleşti. Bi kaç doktora gittim devlette bişey yok genetik olabilir dediler saçma geldi yani. Haftaya bi doktora daha gidecem suan ferrozinco kullanıyoruz böyle bi durumla karsılasan var mı acaba