Merhaba herkese, 11 aylık oldu oğlum. Ne zaman uyusa ter içinde kalıyor, başta sıkı giydiriyorm diye doktora sorma gereği duymadım ama şuan emin oldm. 22 derece oda, zıbın üstüne pijama. Ve bizimle uyuyor, yani aynı yorgan, aynı şekilde pijama bizim gibi. Ancak sırtı ve saçları ter içinde, gece uyanıp üstünü değiştiriyorum 2 3 kere. Önerisi olan, başına gelen var mı? Neden olabilir acaba.