Merhaba kızlar. 7 aylik bebegim var. Sütümün miktari gayet iyi. Hatta bebegim emerken fışkırarak geliyor. Fakat süt pompası dolmuyor. Dakikalarca sagiyorum cekim gücünü de arttırıyorum. Göğsüm acıdı. Yine de azıcık geldi. Son 2 aydir bu sekilde oluyor. Dogumdan beri ayni pompayi kullaniyorum. 15 dk da dolardi biberon. Neden böyle olabilir?