Bebeğim normalde 4 aya kadar pış pış yapar beşikte uyuturdum sonra hasta oldu yanıma aldım ayakta sallamaya başladım 6 aylık şuan ayakta iki dk da uyurdu bugün sırtını kaldırıp bacağımdan kendini kaldırmaya çalıştı ve asla uyumadı yanına uzandım biraz dalar gibi oldu öyle ayağıma aldım uyudu yani ayakta sallamak doğru değil biliyorum ama onun uykuya geçmesini sağlayan yöntem buydu benim için şimdi napıcam bilmiyorum böyle saatler sürüyor sakinleştirip uykulu vaziyete getirip uyutmak