mmerwe minikoglummmmm içine meyve koyup bebek emiyor ya suyunu,ondan almıştım hiç gerek yokmuş. Bide 2-3 tane biberon cam, plastik vs. almıştım sadece 1 tanesini kullandım. Gerek yok çok almaya.
Mimoza-kizim Ucansupurge ben cok memnundum almistim bayada kullandık oturabilmesindeki en buyuk destekçim bebeyatmaz oldu kisiden kisiye degisir ama ben memnundum yani 🥰
Uffsananebeslk Cemresmom avent biberon (akıtma yaptı) Silikonunu cıkarıp mı temizliğini yapıyorsunuz biberonun ?
Nrgngr mmerwe bende aldm süzgeçten ama kullanmadım daha ek gıdaya geçmedik niye gerek olmadı acaba sevmedi mi
minikkusannesi mmerwe kızım beş aylık ve dişleri kaşınıyor. O süzgeç emziğin içine kendi sütümü dondurup koyuyorum inanılmaz kesiyor ağrılarını. O emziği icat edene çok dua ettim 😄
minikoglummmmm RedFlower_ evet bazıları sevmiyor muş benimkide erkek acaba nasıl pipisi felan sıkışır mı daha almadım üç buçuk aylık zaten dqha
mmerwe minikoglummmmm meyveyi cam rendede rendeleyip veriyorum. Mandalina vs onu da eline verdim kendisi içiyle birlikte yiyor.
tatlibiranneo minikoglummmmm bence onu alın oğlum onunla baya oyalanıyordu elma armut koyuyordum bayılıyordu dişine de iyi geliyordu
theanalikko minikoglummmmm benim bebeğim muzu onda yemeyi çok seviyor. Elma vs yiyemiyor ama muz için daha kullanışlı. Bebekten bebeğe değişiyor
Nrgngr minikoglummmmm bugün banyo yaptırirken aklıma geldi benimde küvet boşuna almışım gibi hissettim 2 ay küvet kullandık kovası tası kullanılmadı bile boşa para vermişim gibi hissediyorum 😂
mmerwe Nrgngr küvet evet bende 2.5 aylıkken beri banyoda kendim yıkıyorum. Kova ve tası ayrı tabi kullanıyorum ama küvet 2 ay için 2. El alınıp sonra satılabilir belki.
RedFlower_ minikoglummmmm bende oğlumu 6 7 aylıkken oturdum yürüteç ama hep ağladı inmek için doktorlar yani gördüm okudum kadarda önermiyllar yürüteci
mmerwe Nrgngr meyveyi cam rendede rendeleyip veriyorum. Mandalina vs onu da eline veriyorum içiyle birlikte yiyor. Gerek yokmuş yani o süzgece.
Mirac21mom Nrgngr bende aldım süzgeç hiç kullanmadık bir yaşını geçti ben küçük küçük parçalar halinde verdim meyveleri öyle öyle alıştı boğazını almıyor artık hiçbişey
Nrgngr 3yasakadarsifirekran ay tam onunla ilgili post açmıştım şuan banyo oturağı sevmediniz mi bende alsam mı kararsız kalmıştım
Nrgngr minikoglummmmm ilk 2 ay minicik olduğu için iyi oldu ama şuan leğende 5 10 dk yıkayıp çıkarıyorum olmasa da olurmuş gerçekten hiç değilse katlanabilir almışım da yer kaplamıyor
Asl90 Nrgngr bence alın bizde hayat kurtarıyor. Oğlum 28 aylık hala kullanıyorum başka türlü yıkıyamazdım çok hareketli çünkü
Kose21 Nrgngr ay benim cooook işime yaradı şu vakumlu oturaklardan bahsediyorsunuz değil mi? Ben heryerde kullandım 😂 banyo da mutfakta balkonda tepe tepe kullandık😂
Nrgngr mmerwe anladm ya işte hep reklam aslında çok gerekli gibi lanse ediliyor acaba mi deyip alıyoruz tabi Bi de heyecan var ilk olunca her şeyi alası geliyor insanın