Elhayal kızım geçirdi 4.5 aylıkken. Ateş ve ağız içinde kırmızı noktalar vardı çok ağrı yaptı. Vücutta döküntü yapmadı. Sadece biraz el parmaklarında kabarcıklar oldu. 2. Gün ağız içi iyileşti, 1 haftada tüm belirtiler geçti. Sakın ilaç kullanmayın, el ayak ağız hastalığında ilaç kullanılmıyor. Sadece ateş çıkarsa ateş düşürücü o kadar.