Erva1234 Sık sık serum fizyolojik uygulayın şırınga ile yıkama. Nebulizatöre soğuk 5 ml çekip serum fizyolojik onu solumasini sağlayın balgam sümük ne varsa akıyor sonra burun yıkama yapın. 2 haftadır o haldeydi bebeğim ilaçsız bunlarla atlattım hirilti bile vardı ötüyordu çocuk. Bir de ayak altına sarımsaklı zeytinyağı sürün o kürü yapın nette bulabilirsiniz