Burcinisp mertalibrother normal modda kullanıyorum ben. Memnunum. 40 dk falan gidiyor sanırım ama ben 4-5 yıldır kullanıyorum. Pil ömründe kısalma olmuştur illaki
mertalibrother Burcinisp 40 dakka baya iyi hemde 4-5 yıldır kullanıyorsunuz 👌👌👌💕💕dyson stoga ne zaman girecek ya 😥
17112020 Mrv135 v12 haric hepsinde tusa basmak mi gerekiyor? V15 icin de agir deniyor en son model o sanirim….siz biliyorsanız diye soruyorum alacak olsaniz hangisini tercih edersniz?
3yasakadarsifirekran mertalibrother v10 aldım ama indirimde diye aldım v8 arkadaşımda var minimum modda 40 dk gidiyor eğer maxta çalıştırırsan 15 dk biter ki zaten min modda bile harikalar yaratıyor . V15 te alsan maxta şarjı çabuk biter.
3yasakadarsifirekran mertalibrother bence bekleme al ben kasımda v10 u 8 bine almıştım şimdi 13 olmuş sanırım
mertalibrother 3yasakadarsifirekran siz cok iyi fiyata almışsınız ben v8 aldım dün akşam 8bin neyse yapcak bişey yok inşallah memnun kalırım pişman olmam❤️
sirineyavrusu mertalibrother daha üst modelini alamıyorsan olumsuz hıcbır ozellıgı yok kullanıyorum gayet memnunum
mertalibrother sirineyavrusu üst modelini alamam fiyatları uçmuş v8 sipariş verdik dün heyecanla bekliyorum
Nrcnkseri mertalibrother hayırlı olsun bende aldım.2 gündür ev süpürmek çok güzel geliyo harika gerçekten iki mod var düşük olanda kullanıyorum çekimi çok iyi evim büyük değil memnunum şimdilik
mertalibrother Nrcnkseri kargonuz kaç günde geldi acaba ben cuma verdim sipariş araya haftasonuda giricek