Gonul53 Arkadaşlar merhaba Mama kullanıyoruz aptamil prosyneo Yeni geçtik 1 hafta oldu ama bebeğim her yedikten sonra kaka yapıuor ve yeşil Anne sütü + mama gidiyoruz 4 aylığız bu arada Bu durumu yaşayan var mı
Melekbas Gonul53 mama ictigi icin yesil olmasi normal demisti doktorumuz bize dogdugundan beri mama iciyor hep yesildi neredeyse birde demir damlasi kullaniyorsaniz oda yapiyor
Fatma2525 Gonul53 bizde aynı durum yeşil yapıyordu aynı mamayı kullanıyoruz d vitamin damlasını da alıyo doktoru normal dedi mukuslu ve gürültülü ve sulu kaka yaparsa getir dedi
Gonul53 Evet demire de başladık aynı anda Bu durum hep böyle mi olacak peki Bir de sık sık yapması normal mi Mama böyle yapıyor mu yoksa değişmem öi gerekiyor
Meleksongl Bende o mamayı kullanırken yeşildi ve bez dolusu kaka yapıyordu şimdi normal aptamil kullanıyorum sarıya döndü