Damla merhem kullandık geçti tekrar nüksetti, Dr gözyası kanalları tıkanık dedi ilaç kullandık sonraki göz muayenesinde tıkanıklık düzelmis dediler. Ama simdi hala sarı yesil akıyor gözyasıyla beraber hemde çapaklanıyor. Nasıl geçicek ya gözüne bisi olacak diye korkuyorum. Sadece sağ gözü, çayla da tonik yaptım ama yok