nilmur0 Kızlar kızım iki aylık aşı zamanı geldi. Ankara da yaşıyorum ancak şu an aşı sıkıntısı varmış. Aşı yok sağlık ocağında beklememi söyledi. Zamanı geçmiyor mu dedim şubatın sonuna kadar vakit var dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı ?
BuzluLatte nilmur0 bizimde normalde bugün iki ay aşısı randevumuz vardı geri gönderdiler asi yok diye İstanbul’da yasiyoruz
Mehmetmoms 11 Kasım doğumlu kızım 2. Ay aşısı belli günlerde yapılıyormuş 19 ocakta olmuştu normalde 11 Ocak olması lazım 3. Ay aşısı olmadığı için sıkıntı etmiyorlar sanırım
nilmur0 Mehmetmoms öyle bir şey demedi ama bana. Aşı yok dedi Türkiye genelinde sıkıntı varmış ama beni düşündüren 2 ay aşısı iki aylık olmaz mı zamanı geçince de oluyor mu anlayamadım