Merhaba güzel anneler, tam 1 haftadır adenovirusle mücadele ediyorum oğlum çok bitkin düşmüş durumda.. Gözleri de kızarmaya başladı ateş de düşüremiyoruz fena haldeyiz anlayacağınız 😪 Bu arada sürekli apitürk ürünlerine denk geliyorum kullanalar da memnun. İçinizde kullanan faydasını gören var mı? İçeriği temiz mi acaba? Hastayken mi normal zamanda mı kullanmak gerekiyor?