123-GGM benim oğlumun da 1 yaşında vardı şişlik çocuk cerrahi bakmıştı yağ bezesi demişti büyürse getirin dedi büyümeye devam etti tekrar tekrar çok kontrole götürdük sıkıntılı bir durum yok olabiliyor kendisi büyüyünce rahatsızlık duyarsa aldırır demişti doktor belki öyle birşey olabilir hemen kötü düşünmeyin