Kızım 15 aylık olmak üzere 1 aydır yürümeye başladı ama dikkat ettikte sağ ayağını çok tuhaf atıyor öne doğru değil dışa doğru. Başta normal diye düşündüm sonuçta yeni yeni yürüyor ama kalça çıkıklığı ya da başka bi rahatsızlık olmasından korkuyorum 😣 başına gelen var mı