Ysmn11-11 Kızlar elimdekini 10 defa kullanmamışimdir arabamız olduğu için kanguruyu kullandım aldığıma pişman oldum ihtiyacınız varsa yardımcı olacağım. Görsel paylaşmayı beceremedim tarif ederseniz görselde atarım (baby care maxi )
AA201207 Ysmn11-11 http://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz 🌸
Ysmn11-11 salakmisincemilee Kocaeli darica da oturuyorum 1000 liraya vereceğim balabilriskniz fiyatına 2800 kusur çift yönlü hiç bir yerinde sıkıntı yok sıfır gibi
Ysmn11-11 Koca markasını yazmıştım aslında baby care maxsi internetten bakın isterseniz araştırabilirsiniz videoları vardır ben ınstagramda izlemistim aslında elimde olsaydı atardım
Ysmn11-11 Kızlar ihtiyacınız varsa ilgilenin gerçekten çok temiz Fiyatı da çok uygun istiyorum ki ihtiyacı olan alsın
Ecemilay Ysmn11-11 benim aslında ihtiyacım vardı deprem bölgesindeyiz arabasını alamadım ama şu anda yardım tırlarından başka hiç bir ulaşım yok maalesef
Ysmn11-11 Ecemilay iki hafta oldu satıldığı eğer satilmasaydı böyle bir durumda ücretsiz gönderirdim yardim tiriyla ben çok üzülüyorum keşke maddi durumum fazla olsa da daha fazla yardımcı olabilsem dualrim sizlerle
Ysmn11-11 Ktyfts maalesef 2 hafta önce satıldı çok temiz bir araba idi kullanmadım doğru düzgün burdan ihtiyacı olan alsın die açtım bu postu ama talep olmadi