happymome23 Tavşan uykusu hariç nerden aldınız yazar mısinız memnun kaldınız mı çok ağladı mı bebeğiniz
BelisMelis411 happymome23 halime barka minikkoalaninannesi ‘nden aldm asla aglamadı bebegm.zaten kadın aglatmama odaklı..
Anneko happymome23 Melodi uykudan aldım ama sonrası için kesinlikle tavsiye etmem tavsiye edeceğim tek kişi de melek uykuda Burcu hanım olur bir sayfaya girip bakın birkaç kez konuşun kesinlikle hak vereceksiniz sayamayacagim kadar çok kişiyle görüştüm uyku eğitimi için o zamanlar fiyatı ucuz diye melodi uykuyu tercih ettim ama şimdi bir sorun olunca yazsam bile dönüş alamıyorum ama burcu hanıma ne zaman yazsam hemen dönüş yapıyor gece gündüz fark etmeden melodi uykuda akşam 7 den sonra yazsam da cevap vermezlerdi gece uykusu işkence gibiydi bir şey soracağım yazıyorum taa ertesi sabah cevaplıyorlardi
Feyzam_12 happymome23 kesinlikle nur hanım ile tanışın ( tercuman_anne) …çok candan biri ve ondan eğitim almıştım zamnında, kızım şuan 21 aylık, uykusuzluk nedir bilmem, aşırı ilgili ve çok tatlı bir bayan😍😍😍fiyatı şuan tüm eğitimcilerden daha makul🥰
BelisMelis411 happymome23 birebir danısmanlık var ama ben 600₺ye seminer kitini almıştım yılbasından önce. Yılbası sonrası zam gelecrgını söylemıstı
Ecrin_nisam Bu konuda çok eğitim veren kişi var ama bende burcu hanımdan aldım. Çok tatlı çok candan birisi. Çok uğraşıyor ilgileniyor fiyatı da oldukça makul neden bilmiyorum. İlk başta diyor zaten ilk üç gün den sonra alışır bebeğiniz diye. Ücret de talep etmiyor ilk üç gün tavsiye ederim melek uykuda.
Bebegim17 Sedaatmaca bende takip ediyorum bana da çok bilgili ve iyi geliyor ama fiyatlar biraz yüksek benim için. Siz aldınız eğitimi sanırım fiyatını hak ediyor diyor musunuz
Ecrin_nisam Bebegim17 Bebeği ağlatmamak önceliği. İlk günler zaten geçiş için destek veriyorsunuz sonra yavaş yavaş destekleri çekiyorsunuz. Benim bebeğim çok çabuk adapte oldu bende hiç esnetmedim burcu hanım ne dediyse yaptım. Zaten sürekli irtibat halindesiniz zor anlarda hemen yanınızda
Bebegim17 Sedaatmaca yani komik mi oldu sorum bilmiyorum ama 😂😂😂 ağlasa da piş piş yapın kucağa almayın falan diyenler var o yüzden sordum 😂
Sedaatmaca Bebegim17 yok hiç komik olmadı ama bebeğiniz hiç ağlamıycak diye bişey yok ağlıycak illaki alıştığı bi şeyi bırakacak ama o ağlarken siz hep ben burdayım diyosunuz sarılıyosunuz kucağunuza alıyosunuz
Sedaatmaca Bebegim17 ki evet hakediyor sadece bebeğinize uyumayı öğretmiyosunuz aynı zamanda tatilde nasıl olur yolculukta nasıl olur uyku gerilemesinde nasıl olur her konuda ayrıntılı bilgi alıyosunuz
Bebegim17 Momdyg yılbaşından önce 2500 tlydi. Yılbaşından sonra zam geldiğini biliyorum ama yeni fiyatı bilmiyorum
Momdyg Bebegim17 woauw 😬 4.5 aylık ama sanırım almam gerekiyor benim de . Tükendim çünkü. Neyse eğitime giden para feda olsun 😂