Urasss13 valla boğazını tutacaksın bacım başka yolu yok maalesef bu işin. Ben çok yüksek kilo ile hamile kaldım o yüzden gebelik boyunca diyetisyen kontrolünde ilerledim. Ve doğumhaneye sadece +6 kg ile girdim ve ilk 15 gün içerisinde hamile kaldığım kilonun 5 kilo altına düşmüştüm. Ama bil bakalım hangi aç yeniden o kiloyu aldı ve hamile kaldığı kiloya geri döndü 🤦🏻♀️ hunharca yiyorum asla durduramıyorum kendimi. Ben normal yemiyorum ama gerçekten duygusal yiyiciyim. Asla kendime dur diyemiyorum iradesizin tekiyim yani.