Urasss13 bende 16 kilo aldım hamilelik dönemimde. Doğumdan 1 hafta sonra 7 kilom gitti. İlk ay 10 kilo gitti şimdi bebeğim 2 aylık 13 kilo gitti kaldı 3 kilo. Yardımcı olması açısından neler yaptığımı yazayım. Hergün en az yarım saat leslie yaptım. Sabah ekmeksiz yumurta yeşillik peynirden oluşan kahvaltı ettim. Öğlen ev yemeği yedim ya da muz süt tahinden oluşan smoothie içtim. Akşam da tavuk, köfte gibi protein, çorba ve büyük bir kase salata yedim. Akşam 7den sonra hiçbir şey yemedim bu şekilde 🌺 tatlı hariç diğer zararlı gıdaları kestim ama canım tatlı istiyor yani hurmayla falan gidermeye çalışıyorum ama zor 🥲