Zehram20 Direnme, ne istediğini bilmeme, sebepsiz ağlama, yiyip içmeme, aç olmasına rağmen yemeğe karşı direniş gösterme, uyumama, kendi istediğinin olmasını istemesi, ikazlarımızı dinlemeyip kendi bildiğini okuması, bazı çocuklarda (çok şükür bende olmadı) anneye babaya veya herhangi bir büyüğe karşı vurma, oyuncakları yere fırlatma, kendini yere atıp boş boş ağlaması.. Ağlamasının bir sebebi yok, çünkü neden ağladığını o da bilmiyor. Bu süreçte çocukta bunlar oluyor. Peki bizde… aboo :)