anne905 Kızlar aşı sonrası calpol vermelimiyim? Şuan da ateşi 37 öyle bi yükselme yok ama rahatlatması amacıyla vermelimiyim
Yusufff-41 anne905 38 i geçerse verirsin canım bizim ebemiz sorun olmaz verme 38 i geçerse ver demişti
BenMathilda anne905 37 ateşe ek huzursuzluk varsa doktorunuz da öneriyorsa verebilirsiniz, sadece ateş düşürme değil çünkü amaç ağrıyı da kesmek Genel durumu iyiyse 38e kadar beklenebilir
Tekoshi anne905 10 gün önce vurunduk bizde, ben vermedim ateşi çıkmadı diye ama iki gün ağrısı oldu sanırım ara ara iç çekerek ağladı yavrum, huzursuz olsaydı ya da uyuyamasaydı filan verirdim ama