Arkadaşlar bunlar tek başına bir belirti değildir gerçekten hem kötüyü çağırmak hem kendinizi korkutmak bu bende sizin gibi düşünüyordum canım çok sıkılıyordu bebeğim şimdi o hareketi yemek yememek için yapıyor 11 aylık olana kadar babıldamadı bu da korkutmuştu tekrarlayan haraketleri vardı bu yaptığı haraketlerin hepsi kazanım olarak geri döndü gözlemi elden bırakmayın tabi ama içinize kuşku vermeyin 🌸🌸