Bckagan Bebeğim 50 günlük sabah 9da uyandı bu saate kadar saat 9dan beri toplasam 2 saat uyumuştur uyumamıştır ne yapıcamı şaşırdım 1 saatte bi ağlıyo 10 dk emiyo bırakıyo atak günündeymişiz ondan mı acaba yardımcı olun lütfen 🙏🏻
Sakura-chan Bckagan aaa iyiymiş seninki benimki o zamannlar sabah ezanında kalkardı akşam 8 e kadar uyumazdı
4242g Canım bizde 50 günlüğüz ağustoS 20 doğumlu aynı durum bizde de var uyumuyor ağlıyor hep meme istiyor uyumadığı için sütüm de yetmiyor ne yapacağımı şaşırdım İnan
Bckagan 4242g bizim öyle de değil emmek dahi istemiyo nerdeyse ben de az da olsa emsin diye saatte bir veriyorum yani emiyo alıyo aslında ama iştahlı bi şekilde değil oğlumun iştahlı emmesini özledim 😞
Sakura-chan Bckagan atak falan yalan canım . Bebek bu her geçen gün duyuları açılıyor. Normal uyumaması . Hele gece güzel uyuyorsa gündüz uyumaması normal