Glsmm4 Merhaba verem aşısı oldu bebeğim şuan 7 aylık sürekli kanıyor iltihaplanıyor sağlık ocağı hemşiresi baktı normal dedi başına gelen var mi doktora götürmem gerekiyor mu
Olimbonii Glsmm4 Bizimkide boyle sismis kizarik kendi kendine patlayıp yara olup dusecek sanırım ellemiyorum hic