Akays canım aynısını 4.ayında bende yaşadım artık oturup ağlıyodum napıcam ben diye. Saatlerdir yemediği oluyordu yine içmiyordu bizde mama ve meme ile ilerliyorduk doktoruna danıştım 4. Ayına girdiği için doyması için 1 kaşıK pirinç unu maması vermemi söyledi içine de ben devam sütünden katıyordum kabız olmaması ve vitamini alması için. İstersen sen de doktoruna danış en azından midesi küçülmesin. Çünkü önceden hep annelerimiz bizi pirinç unu maması ile beslemiş. Doktoruna danış sende onaylarsa en azından doyması için deneyebilirsin belki.