Seldabi 2 aylik bebegim var atesi 36 derece olmasina rağmen alnı terliyo su gibi bi sorun mu vardir bilgisi olan arkadaslar var mi?
Kontakay Benim de o aylarda bir başlık açmıştık ter bezleri çalışmaya başlıyor demişlerdi 1 hafta sonra normale döndü