Deletedmom_875 Var mi kullanan kızlar? Özellikle WhatsApp üzerinden mesaj cevaplama ve arama yapabilme özellikli arıyorum
Babybloom Deletedmom_875 huawei gt2 kullanıyorum çok memnunum. Gt3 sanırım saatten konuşmaya da imkan veriyor o daha iyi
Yagmurtanesi Deletedmom_875 Huawei watch gt2 kullanıyorum arama cevaplama gelen mesajlari gorme var sadece mesajları cevaplama yok ama memnunum saatleri normalde sevmedigim halde bide şarjı da bayaa gidiyor
Deletedmom_875 Gamze225 bunu Araştırdık ama sadece gelen mesajları falan görebiliyormuşsun cevap yazamıyormuşsun galiba Öyle mi canım
Gamze225 https://www.hepsiburada.com/huawei-watch-fit-2---sakura-pembesi-p-HBCV00002DB8VP?url_src=ios-product-detail
etisekeri Babybloom bataryası efsanedir..ayrıca saatten yanıtlarsan konuşabilirsin, gt2de de mikrofon var…biraz eskidi ama hala tam f/p ürünü