Hale0108 anlıyorum sizi gerçekten çoook çoook süreçler. Kolik bebek daha da zor.
Gaz sancısından öyle bi ağlıyordu ki kaç kez acile gittik başka ağrısı mı var diye.
2 yaşa kadar diyorlar mama ama öğün azaltsak daha iyi olur ama tabii uygun değilse yine uğraşmaya devam, yeterki iyi olsunlar.
Havuç 3. Gündeyiz. Aslında ben diş kaşıyıcı gibi havuç ortasını veriyordum zaten emiyordu o yüzden 2 gün deneyecektim havuç ama dün gece yanakları çok kızardı, sabaha geçti. O yüzden bir gün daha denemeye karar verdim. Bugün 1 çorba kaşığına yakın yedi sonra biberona yaptığı gibi öğürerek eliyle itti, ama sanırım başkangıç için yeterli.
Siz şimdi neye geçiyorsunuz?